Redink Kft.

Vállalati szoftver kell? Igen.
redink CRM - e-mailek automatikus csatolása
 
 


HOGYAN LÉPHET BE A DEMÓ RENDSZERBE?
HOGYAN TESZTELHETI AZ AUTOMATIKUS E-MAIL CSATOLÁS FUNKCIÓT?



Login képernyőn
Felhasználónév: demofelhasznalo
Jelszó: demo



Kimenő e-mail


Főmenüben kattintson a Projektek modulra.
Találati listában válasszon ki egy ügyet az projektet a nevére kattintva, például Üzembővítés


A Tevékenységek alpanelen válassza ki az
E-mail írása funkciót.


A megjelenő Gyors levélírás ablakban írja be a szükséges adatokat (tárgy, e-mail szövege). A tárgy mezőbe a rendszer automatikusan elhelyez egy azonosítót, pl. [Pr:admin/2/2014], ez ne törölje ki, ez alapján fogja a rendszer azonosítani a válasz e-mailt. A Címzett gombra kattintva


a megjelenő ablakban válassza ki a címzette(ke)t.


az így elkészített levelet a Küld gombbal küldheti el. Az így elküldött e-mail automatikusan bekerül az ügytörténetbe.
Amennyiben az így elküldött e-mailre válaszlevelet küldenek és a tárgy mezőből nem törlik ki az oda elhelyezett azonosítót, akkor a Levelek letöltésekor automatikusan bekerül a megfelelő ügytörténetbe.


Bejövő e-mail


Főmenüben kattintson az E-mail modulra. A
levelek letöltése gombra kattintva megtörténik az új e-mailek ellenőrzése, betöltése


és az egyedi azonosítók alapján az automatikus e-mail csatolás a megfelelő ügytörténetbe.