Redink Kft.

Vállalati szoftver kell? Igen.
redink CRM
 
Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management - CRM) egy cég partnerei felé irányuló folyamatait, valamint azok kapcsolódási pontjait rendszerezi. Az ilyen rendszerek célja, hogy az ügyfélkezeléssel kapcsolatos folyamatokat kezelhetővé, átláthatóvá és centralizálttá tegye.
Ez vonatkozik a partnercégekkel, a potenciális ügyfelekkel és a konkurensekkel kapcsolatos folyamatokra is.

Gyakran merül fel az igény egy olyan költséghatékony, könnyen skálázható rendszerre, amelynek üzemeltetése nem igényel külön humán kapacitást, ám mégis biztonsággal szolgálja ki az ügyfél-lekövetési feladatokat.

Erre nyújtanak megoldást a web alapú CRM rendszerek.

A redink CRM sokkal több, mint egy hagyományos ügyviteli rendszer, széles modulkínálatának és testreszabhatóságának köszönhetően kiválóan alkalmas bármely területen működő vállalkozás számára.

A telepített verziót az Ön elképzelései alapján paraméterezzük. Teljes magyar nyelvű kezelőfelülettel és dokumentációval szállítjuk, és természetesen a bevezetés részeként az oktatást is vállaljuk.

A redink CRM fontosabb funkciói:

Ügyfélkapcsolat menedzsment:

  • A redink CRM ügyfél támogatási rendszerének köszönhetően a nyilvántartási folyamat egyszerűsödik: a központosított kezelőfelület minden karbantartással, problémamegoldással kapcsolatos igényt kiszolgál.
  • Cégek és kontaktok létrehozása, karbantartása, hozzárendelése a felhasználókhoz.
  • Bejelentések létrehozása, hozzárendelése adott felhasználóhoz, lehetőség automatikus e-mail értesítésre az új bejelentések létrehozásakor.

Ügyfélszolgálati támogatás:

  • Különbözőféle projektek nyilvántartása, melyek segíti a felhasználóknak az ügyfelek problémáinak, és döntéseinek a követését mivel minden ügyet, mint egy folyamatot tárol a rendszer.
  • Mindegyik projektet lehetőségünk van egy felhasználóhoz, céghez csatolni, és akár több hívás és személyes találkozó is kapcsolódhat az ügyhöz.


Közös, megosztott naptár:

  • A naptár megtekinthető napi, heti, havi vagy éves bontásban mindegyik aktivitás a hozzárendelt feladat listával.

Jelentéskészítés

  • A jelentéskészítő eszköz használható formába önti a felhalmozott adatokat. A vizsgált adatok minden esetben naprakészek, és elemzésük sorrendje, illetve fajtája igény szerint variálható.
  • A vezetők figyelemmel kísérhetik az üzleti célok megvalósulását a teljes szervezeten belül. Mérhetővé és összehasonlíthatóvá válik az értékesítés, a marketing kampányok, és az ügyfélszolgálat teljesítménye.
  • Jogosultságtól függő adathozzáférés.

Főoldal     Tetejére